Beynəlxalq alimlər qrupu müəyyən edib ki, cəlbediciliyi sadəcə gözəl üz cizgiləri ilə azaltmaq olmaz. Əslində, o, ümumi xüsusiyyətlərin, şəxsi üstünlüklərin və incə şifahi olmayan işarələrin – səs və hərəkətlərdən qoxuya qədər mürəkkəb birləşməsindən formalaşır.
Tədqiqat British Journal of Psychology (BJP) jurnalında dərc olunub.
Əvvəllər cəlbediciliyə dair tədqiqatların əksəriyyəti simmetriya kimi universal üstünlükləri qeyd edərək, üzlərə diqqət yetirirdi. Bununla belə, gündəlik həyatda insanlar bir-birlərini mürəkkəb şəkildə – səslə, jestlərlə və hətta bədən qoxusu ilə ünsiyyət qururlar.
Yeni tədqiqatda 130-dan çox gənc iştirak edib. Onlardan bəziləri – “agentlər” – fotoşəkillər, səs yazıları, neytral ifadələrlə qısa videolar və fiziki fəaliyyət zamanı toplanmış bədən qoxusu nümunələri təqdim etdi. Digər qrup – “qiymətləndiricilər” – bu siqnalların hər birini cəlbedicilik şkalası üzrə ayrıca qiymətləndirdilər.
Məlum olub ki, iştirakçılar multimodal stimulları – sinxron səsli videoları ən cəlbedici hesab ediblər. Qoxu nümunələri ən az cəlbedici görünürdü. Üzlər, səslər və səssiz videolar ara mövqeləri tuturdu və aralarındakı fərqlər o qədər də böyük deyildi.
Alimlər bəzi kanalların da oxşar məlumatları ötürdüyünü qeyd etdilər: cəlbedici səs çox vaxt cəlbedici görünüşlə birləşdirilirdi. Ən güclü təsadüf üz və səsin qiymətləndirilməsi arasında, ən zəifi isə qoxu və fotoşəkillərin qiymətləndirilməsi arasında olub. Maraqlıdır ki, bədən qoxusunun cəlbediciliyi, sağlamlıq və ya hormonal səviyyələr kimi ümumi bioloji amilləri göstərə bilən hərəkətlərin cəlbediciliyi ilə müsbət əlaqələndirilir.