Pensilvaniya Universitetindən olan amerikalı alimlər müəllimlərə riyaziyyatda şagird performansını yaxşılaşdırmaq üçün gözlənilməz sadə və ucuz üsul tapıblar. Bu tədbirə motivasiya mesajları və məktəblilərin uğurları haqqında məlumatlar olan elektron poçt göndərişləri daxildir.
Tədqiqat Proceedings of the National Academy of Sciences (PNAS) elmi jurnalında dərc olunub.
Nəticələr ABŞ-da 140 min müəllim və 3 milyon ibtidai məktəb şagirdinin iştirak etdiyi genişmiqyaslı eksperimentin nəticələrinə əsaslanır.
Tədqiqat zamanı müəllimlər riyaziyyatın öyrənilməsi üçün xüsusi platformalardan istifadəyə dair tövsiyələr, tələbələrin tərəqqisinə dair fərdiləşdirilmiş məlumatlar, empatiyaya çağırışlar və planlar tərtib etmək üçün məktublar alıblar.
Həftəlik fərdiləşdirilmiş sinif tərəqqi hesabatları tələbə irəliləyişini 5,06% artırdı. Standart “düşmələr” (xatırlatmalar + məsləhətlər) 1,89% yaxşılaşma təmin etdi. Təsir poçt göndərişi bitdikdən sonra səkkiz həftə davam etdi.