Filippinin Ateneo de Manila Universitetinin tədqiqatçıları müəyyən ediblər ki, memlərdən istifadə orta məktəbdə elm öyrənmə nəticələrini əhəmiyyətli dərəcədə yaxşılaşdıra bilər. Tədqiqat Asian Journal of Biology Education (AJBE) elmi jurnalında dərc olunub.
Layihədə özəl ümumtəhsil məktəblərinin dəqiq fənləri dərindən öyrənən 200-dən çox 11-ci sinif şagirdi iştirak edib.
Yeniyetmələr iki qrupa bölündülər: biologiyanın memlərdən istifadə olunduğu eksperimental siniflər və müntəzəm tədris materialları ilə nəzarət sinifləri.
Beş həftə ərzində hər iki qrup hüceyrə bölünməsi və genetika daxil olmaqla mürəkkəb mövzuları əhatə etdi, eksperimental qrup həmçinin dərslərlə bağlı öz memlarını yaratmaq kimi fəaliyyətlərlə məşğul oldu.
Bu yanaşmanın effektivliyini qiymətləndirmək üçün tədqiqatda tələbələrin materialı başa düşmələrini qiymətləndirmək üçün hazırlanmış hər biri 30 sualdan ibarət olan əvvəlcədən və sonrakı testlərin birləşməsindən istifadə edilmişdir.