Böyük Britaniya və Almaniyadan olan beynəlxalq alimlər qrupu daha təmiz və daha qənaətcil mühərrikləri olan yeni təyyarələrin köhnə təyyarələrə nisbətən iqlim üçün paradoksal olaraq daha pis olduğunu müəyyən edib. Tədqiqat Environmental Research Letters (ERL) elmi jurnalında dərc olunub.
Mütəxəssislərin fikrincə, mülki aviasiya qlobal istiləşməyə iki şəkildə töhfə verir: təyyarə yanacağının yanması nəticəsində və ya konturlar vasitəsilə karbon emissiyaları və ya təyyarənin arxasında havada qalan kondensasiya cığırları. Kontraillər atmosferdə istiliyi tutmağa kömək edən sirr buludları əmələ gətirir.
Müasir kommersiya və şəxsi təyyarələr havanın nazik və daha az aerodinamik müqavimətə malik olduğu təxminən 12 kilometr yüksəklikdə uçmaq üçün nəzərdə tutulub. Bu, yanacaq sərfiyyatını azaldır və karbon emissiyalarını azaldır.
Mənbə: TASS