“The Indian Express” xəbər verir ki, hindistanlı bir iş adamı bir yaşlı qızına fərdiləşdirilmiş çəhrayı Rolls-Royce hədiyyə etdiyi üçün sosial mediada tənqid olunub.
Nəşrin müəllifinin sözlərinə görə, avtomobil qıza ad günü hədiyyəsi kimi alınıb. Fərdiləşdirmə nəzərə alınmaqla belə bir avtomobilin qiyməti təxminən 240 min dollar qiymətləndirilir. Mütəxəssislərin fikrincə, avtomobil hələ istifadə üçün nəzərdə tutulmayıb və böyük ehtimalla uşaq böyüyənə qədər kolleksiya kimi saxlanılacaq.
Bu hərəkətə şəbəkə istifadəçilərinin reaksiyası qarışıq olub. Bir çoxları sosial bərabərsizliyə və bir ailənin sərvəti ilə Hindistanda milyonlarla insanın yoxsulluğu arasındakı ziddiyyətə işarə edərək, hədiyyənin həddən artıq dəbdəbəsini qınadı. Bəzi şərhçilər qeyd edirdilər ki, bu cür hərəkətlər uşağa əşyaların dəyəri və real həyat haqqında təhrif olunmuş təsəvvür yarada bilər.
Psixoloqlar da bu cür hədiyyələrin uşaqların psixikasının inkişafına təsirindən narahat olduqlarını bildiriblər. Onlar hesab edirlər ki, həddindən artıq istehlak mühitində böyüyən uşaqlar işin əhəmiyyətini və nailiyyətlərin dəyərini anlamaqda çətinlik çəkə bilərlər.