Bloomberg xəbər verir ki, Rusiya Çin avtomobil istehsalçıları üçün gəlirli bazara çevrilib, lakin bazarda daha da irəliləmək çətin ola bilər.
“2024-cü ilin sonunda Rusiya idxal olunan avtomobillər üçün təkrar emal haqqını qaldırmağa başladı, nəticədə bir və ya iki litrlik mühərrikli minik avtomobillərinin qiyməti 8 min dollardan çox artdı. Eyni zamanda, yüksək borclanma xərcləri istehlakçılara təzyiq göstərdi, nəticədə Rusiyada avtomobil satışı ilin birinci yarısında Çin avtomobillərinin idxalı ilə müqayisədə 27% azaldı. 62% “Bloomberg xəbər verir.
UBS Group-un Çin avtomobil araşdırmalarının rəhbəri Pol Qonqun sözlərinə görə, istehsalçılar fəal şəkild yeni bazarlar axtarmalıdırlar. O, Yaxın Şərq və Latın Amerikasını perspektivli ərazilər adlandırıb.