Bazarlarda Zoomerlərin əksəriyyəti (72%) paltar, 51% – qida, 49% – dekorativ və dəriyə qulluq kosmetikası, 49% – ayaqqabı, 48% – fərdi qulluq məhsulları, 41% – hobbi və yaradıcılıq üçün mallar alır və 39 % – elektronika. Bunu Mediacom.Expert və Anketolog.ru saytlarının araşdırması göstərib və nəticələri Gazeta.Ru-nun nəzərdən keçirib.
Eyni zamanda, zoomerlərin 65%-i bazarlarda valideynlərindən daha tez-tez alış-veriş etdiklərinə əmindir.
Əksəriyyət (95%) razılaşır ki, bazarlarda alış-veriş onlayn və oflayn mağazalardan daha sərfəli olur. 37%-i həftədə ən azı bir dəfə, 51%-i ayda ən azı bir dəfə bazarlarda alış-veriş edir. Bunlar əsasən kiçik alışlardır: 35% bir anda min rubla qədər, 53% – birdən beş minə qədər xərcləyir. 40%-i artıq bazarda loyallıq kartları əldə edib, 20%-i isə hələ də onları almağı planlaşdırır.
Mənbə: Gazeta.Ru