Google, “G” imza simvolunda daha canlı qradienti əks etdirən yenilənmiş loqotipi təqdim etdiyini elan etdi. The Verge-ə görə, bu, on il ərzində ilk böyük loqo dəyişikliyidir.
Yeni dizayn may ayında Android və iOS-da Google proqramlarında görünməyə başladı, lakin indi tədricən şirkətin bütün xidmətlərinə yayılacaq.
2015-ci ildə təqdim edilən “G” loqotipində dörd rəng – qırmızı, sarı, yaşıl və mavi ayrı-ayrılıqda əks olunub. Yenilənmiş versiya bu rəngləri bir qradiyentdə birləşdirir, çalarların özləri daha canlı olur. Bu dəyişiklik dizaynı Əkizlər xidməti üçün istifadə edilən qradiyent loqosu ilə uyğunlaşdırır. Google bu yeniləmənin şirkətin “süni intellekt dövründəki təkamülünü” əks etdirdiyini bildirib.