Poçt xidmətləri maşın öyrənmə texnologiyalarının – ML modellərinin inkişafı sayəsində istifadəçilər tərəfindən arzuolunmaz elektron məktubların alınmasını minimuma endirməyə nail olur. Mail.ru-nun maşın öyrənmə komandasının proqramçı-tədqiqatçısı Mariya Anisimova Gazeta.Ru-ya bunun necə işlədiyi barədə danışıb.
Ekspertin fikrincə, ML modeli problemləri həll etmək və ya mövcud məlumatlar əsasında müəyyən hadisəni proqnozlaşdırmaq üçün ali riyaziyyat üsulları və optimallaşdırma alqoritmlərindən istifadə edilməklə yaradılan riyazi funksiyadır. Sadəcə olaraq, maşın öyrənmə modeli verilənlərdəki nümunələri tapmaq və yadda saxlamaq üçün alqoritmlərdən istifadə edir.
“Antispam sistemləri gündə təxminən 100 milyon spam e-poçtu tanıyır. Bir çox insanlar spamın monoton və darıxdırıcı olduğu üçün onu aşkar etməyin asan olduğunu düşünür, lakin bu gün spam göndərənlər istifadəçilərin diqqətini başqa yerə yönəltmək üçün müxtəlif fəndlərlə çıxış edirlər. Məsələn, onlar asan və sürətli qazanc haqqında məktublar göndərirlər (“Siz milyon rubl qazandınız!”) və ya fişinqlə (“Təcili olaraq məlumatlarınızı yeniləməlisiniz, linki izləyin!”). Bu cür hiylələr çoxdur, hamısı Antispam ML sistemlərini aşkar edə bilir. Maşın öyrənmə alqoritmləri e-poçtlara daxil olan bütün məlumatları təhlil edir: göndərənin reputasiyası, URL-i, şəkillərin və mətnin xüsusiyyətləri – sonra şübhəli nümunələri müəyyənləşdirin və istifadəçiləri mümkün təhlükələrdən qoruyun”, – Anisimova izah etdi.
Mənbə: Lenta.ru