Münaqişələrin həlli üzrə mütəxəssis mübahisələr zamanı ən çox edilən səhvlərin adını çəkibbackend

Əksər hallarda ünsiyyət çətinlikləri konkret mövzulardan və ya tərəflərin konkret maraqlarından deyil, avtomatik olaraq işləyən vərdiş davranış nümunələrindən yaranır. Milli Tədqiqat Universitetinin Ali İqtisadiyyat Məktəbinin “Təşkilat və Layihə İdarəetməsi” onlayn magistr proqramının mühazirəçisi və danışıqlar və münaqişələr üzrə ekspert Daria Orlova Gazeta.Ru-ya bildirib ki, hətta ən təmkinli və sakit insanlar belə mübahisələrdə səhv edə bilərlər.

“Əsas səhv digər insana diqqətsizlikdir. Biz tez-tez başa düşmək üçün deyil, tez cavab vermək üçün qulaq asırıq. Digər insan danışarkən biz artıq cavab, etiraz və ya arqument hazırlayırıq, lakin onların dediklərinin mənası artıq yadımızdan çıxıb və ya tamamilə dəyişə bilər. Amma sona qədər diqqətlə qulaq assanız, hansı ümumiləşdirmələrin istifadə olunduğunu, hansı sözlərin təkrarlandığını, insanın nəyi vurğuladığını görə bilərsiniz – bu, onların əsl dəyərlərini və motivlərini necə başa düşməyinizə imkan verir.” Ekspert izah etdi ki, bu dərkdən sonra daha effektiv dialoq qurmaq üçün real fürsət yaranacaq və bu dialoqda həmsöhbətinizə başa düşülən və başa düşülən ifadələrdən istifadə edəcəksiniz, yəni onların dilində danışacaq və onların sözlərini işlədəcəksiniz.