Steam xidməti ili yekunlaşdıraraq maraqlı statistik məlumatlar paylaşıb. Beləliklə, məlumatların təhlili göstərdi ki, istifadəçilər oyun vaxtlarının yalnız 15%-ni 2024-cü ildə buraxılan oyunlara həsr ediblər.
Dəyər PC Gamer jurnalistləri üçün həyəcan verici görünürdü, lakin bunun üçün bir neçə izahat var.
Birincisi, Counter-Strike, Dota 2 və PUBG kimi platformada daimi məzmun yeniləmələri ilə uzunömürlü oyunların üstünlüyü. Bu oyunlar uzun illərdir ki, Steam qrafiklərində başçılıq edir. Oxşar modelli yeni oyunları bazara çıxarmaqda çətinlik Ubisoft-un Skull and Bones layihəsi kimi son uğursuzluqlarla təsdiqlənir. Marvel Rivals və Path of Exile 2 kimi fərdi uğurlara baxmayaraq, əksər oyunçular əhəmiyyətli vaxt və pul sərf etdikləri qurulmuş layihələri oynamağa davam etməyi üstün tuturlar.
İkincisi, Steam kataloqunda onilliklər ərzində buraxılmış 200.000-dən çox oyun var. Bu, 2024-cü ildəki 18.000 yeni başlıqdan (SteamDB məlumatları) əhəmiyyətli dərəcədə çoxdur. Steam platformasındakı oyunçular klassik 90-cı illərin RPG pərəstişkarlarından tutmuş Civilization 4-ün xüsusi pərəstişkarlarına qədər müxtəlif üstünlükləri olan geniş auditoriyanı təmsil edir.
Beləliklə, 15% kiçik bir pay kimi görünsə də, sadalanan amillər kontekstində bunu pis nəticə adlandırmaq çətindir.