Rusiyada kukla satışına “Barbi” filmi təsir edib. Bunu YuMoney analitikləri və OFD Platform şirkətinin “Check Index” analitik resursu aşkarlayıb. Gazeta.Ru araşdırmanın nəticələri ilə tanış olub.
YouMoney analitiklərinin fikrincə, filmin nümayişindən sonra iyulun 16-dan iyulun 30-dək ruslar iyulun 1-dən iyulun 15-nə kimi onlayn oyuncaqlardan 5% çox oyuncaq alıblar. İyulun ikinci yarısında oyuncaq mağazalarının dövriyyəsi 25% artıb, müştərilər 11% daha çox olub və orta hesab 19% artaraq 5391 rubl olub.
“Barbie filminin Rusiyada yayımlanmasına hələ çatmamasına baxmayaraq, bir çox rus restoranı dünya premyerasında menyunu çəhrayı rəngə “yenidən rənglədi”, dizaynerlər kolleksiyalarında barbikora diqqət yetirdilər, oyuncaq mağazalarında isə şəkil çəkmək üçün bir qutu Barbi qoyuldu. Bu fəaliyyətlər iyul ayında oyuncaq satışlarının artımına təsir göstərə bilərdi, lakin 2023-cü ilin iyul ayındaki satışları 2022-ci illə müqayisə etsək, artım əhəmiyyətsizdir. 2023-cü ilin iyul ayında satınalmaların sayı cəmi 5%, oyuncaq mağazalarının dövriyyəsi 6% artdı və orta çek 2022-ci ilin iyul ayı ilə müqayisədə ən çox 2% oldu “dedi İrina Polyakova, korporativ müştərilərə dəstək şöbəsinin rəhbəri. YuMoney.
Mənbə: Haberler.com