“Za Rulem” jurnalının avtomobil eksperti Sergey Zinovyev Çin Lifan Cebrium sedanının xüsusiyyətlərindən danışıb. Bir vaxtlar bu model markanın flaqmanı idi və Çində Lifan 720 adlanırdı.
“Yalnız bir modifikasiya var: mexaniki sürət qutusu olan 1,8 atmosferli mühərrik (128 at gücü).Qutu problemlidir – zəmanət müddəti ərzində rulmanlar bəzən çökdü. Mühərrik – çuqun astarlı alüminium blok, paylanmış enjeksiyon. 100 min kilometrə qədər çox yağ yeyir və bir az sonra zaman zənciri sürücüsü ilə nəsə etmək vaxtıdır “dedi Zinovyev.
Ekspertin fikrincə, avtomobilin çatışmazlıqlarına orta tikinti keyfiyyəti, korroziyaya qarşı kuzovun zəif qorunması, elektronikanın müntəzəm nasazlığı və ehtiyat hissələrinin çatışmazlığı daxildir.
Bundan əvvəl Sergey Zinovyev üçüncü nəsil Hyundai Tucson krossoverinin istismarı haqqında danışıb.
Belə ki, onun sözlərinə görə, kompressorlu mühərriklər və robot sürət qutuları olan versiyalar problemlidir. Bundan əlavə, bu cür dəyişikliklər bazarda bahadır.
Manuel və ya avtomatik transmissiya ilə təbii atmosferli G4NA 2.0 mühərriki (150 at gücü) olan versiyanı seçmək daha yaxşıdır. G4NA ilə istənilən kombinasiya ciddi nasazlıqlar olmadan 250 min kilometrdən çox məsafə qət etməyə qadirdir.