YouTube artıq reklam blokerləri olan istifadəçiləri insan hesab etmirbackend

Avqustun ortalarından etibarən YouTube məzmun yaradıcılarının videolarına baxış sayı kəskin azalıb. Bəzi hallarda azalma onların adi rəqəmlərinin yarısına çatdı. 9to5Google-a görə, bu fenomenin rəsmi izahı olmasa da, YouTube-un yeni istifadəçi izləmə sisteminin azalmasına səbəb olduğu güman edilir.

İngilis strimeri və YouTuber Josh Stief Hayes anomaliyanı ilk görənlərdən olub. Onun müşahidələrinə görə, avqustun ortalarından etibarən kompüterlərdən baxışlar təxminən 50% azalıb, televizorlar, smartfonlar və planşetlərdən baxış isə dəyişməz qalıb. Bu tendensiya oxşar göstəriciləri qeydə alan TechLinked texnologiya kanalı tərəfindən də təsdiqlənib.

YouTube özü vəziyyəti birbaşa şərh etməyib, lakin Google vasitəsilə yayımlanan rəsmi bəyanatda deyilir ki, “reklam blokerləri və digər məzmun məhdudlaşdırıcı vasitələrdən istifadə edən izləyicilər baxış hesabatının düzgünlüyünə təsir edə bilər”. Platforma əlavə etdi ki, bu cür genişləndirmələrdən istifadə edən auditoriyasının yüksək payı olan kanallar, xüsusən də bu alətlərin yenilənməsi zamanı daha aydın trafik dalğalanmaları ilə üzləşə bilər.