YouTube reklamların göstərilməsi qaydasını dəyişdirəcəkbackend

YouTube video hostinqi videoların ortasına reklam yerləşdirmə üsullarında qarşıdan gələn dəyişiklikləri elan edərək, onları izləyicilər üçün daha az müdaxilə və daha “təbii” etmək məqsədi daşıyır. Mayın 12-dən etibarən platforma nitq və ya hərəkət zamanı deyil, fasilələr və səhnə dəyişiklikləri zamanı reklamların göstərilməsinə üstünlük verəcək.

Bu barədə “The Verge” məlumat yayıb.

YouTube-un yardım səhifəsinə görə, şirkət kəsilən cümlələri və ya hərəkətli anları düşündürən orta reklamların sayını azaltmağı planlaşdırır. Bunun əvəzinə YouTube alqoritmləri videolarda nitqdə fasilələr, səhnələr arasında keçidlər və ya məntiqi tamamlanmış səhnələr kimi “təbii kəsilmə nöqtələri” axtaracaq.

Bundan əlavə, YouTube, reklamların əl ilə yerləşdirildiyi köhnə videolarda avtomatik olaraq “təbii kəsmə nöqtələrində” reklam vahidləri əlavə etməyi planlaşdırır. Məzmun yaradıcıları avtomatik yerləşdirmədən imtina edə biləcəklər, lakin platforma xəbərdarlıq edir ki, əl ilə yerləşdirilmiş “fasiləli” reklamları olan videolar dəyişikliklər qüvvəyə mindikdən sonra daha az gəlir gətirə bilər.