Marketoloq satış zamanı uğursuzluğa düçar olmamağın yolları haqqında danışıbbackend

Satışlar, endirimlər və digər oxşar promosyonlar heç də həmişə istənilən effekti vermir. Bunun səbəbi, bu cür marketinq həlləri ilə bağlı çoxlu miflərin olmasıdır, baxmayaraq ki, təsiri həmişə aşkar deyil. Bu barədə Qazeta.Ru-ya marketoloq və smb-maliyyə layihəsinin rəhbəri Pavel Qolovin məlumat verib.

“Güzəştlər haqqında danışarkən, sistemli təsirlər məsələsini nəzərə almaq çox aktualdır. Birincisi, şirkətin endirim təqdim etməklə nə qədər ümumi mənfəət xərcləməsidir. İkincisi, az adamın etdiyi, ümumi mənfəətdə güzəştləri kompensasiya etmək üçün satışların nə qədər artmalı olduğunu təxmin etməkdir. Məsələn, 500 rubl alış qiyməti və məsələn, 1000 rubl olan müntəzəm satış qiyməti ilə 10% endirim marjinal mənfəətin 20% itirilməsinə səbəb olur. Beləliklə, itkiləri kompensasiya etmək üçün malların 25% -ni satmaq lazımdır. Daha çoxunun endirimli qiymətə satılıb-satılmayacağı sualdır”, – deyə o, izah edib.

Ekspertin fikrincə, elə hallar olur ki, hətta zərərlə satışın da iqtisadi səbəbi var. Deyək ki, mövsümi malların anbar ehtiyatlarında olan dondurulmuş pulları real pula çevirə və növbəti mövsümə qədər bu malları buraxmaya bilərsiniz.

Mənbə: Qazeta.Ru