Mütəxəssis, menecerin iş yerində tabeliyində olan işçilər arasındakı münaqişələri necə həll edə biləcəyini izah etdibackend

İş kollektivində münaqişələr çox vaxt dünyagörüşlərindəki fərqliliklər, vəzifələrin aydın olmayan bölüşdürülməsi və ya hətta şəxsi düşmənçilik səbəbindən yaranır. Soft Skills Lab kommunikasiya bacarıqlarının inkişaf etdirilməsi məktəbinin təsisçisi Aleksandra Klimenko Qazeta.Ru-ya sağlam iş mühitinin bərpasına kömək edəcək effektiv münaqişələrin həlli strategiyaları barədə danışıb.

Menecer tabeliyində olanlar arasında kəskin münaqişələri necə həll etməyi öyrənməlidir. Mütəxəssisin fikrincə, menecerin pivə konfliktini izləmədiyi bir vəziyyət onun diqqətlə diqqətini tələb edir.

“Ediləcək ilk şey, gərginliyin dərəcəsini azaltmaqdır ki, sonradan hadisələrin bütün iştirakçıları ilə sakit şəkildə yaranan problemləri müzakirə edə biləsiniz” dedi.

Mənbə: Qazeta.Ru