Zoomerlər zinət əşyalarını brendin imicindən asılı olaraq seçirlər, millenniallar reklam kampaniyalarına əsaslanır, X nəslinin rusları isə yalnız öz üstünlüklərinə güvənirlər, nəticələri Gazeta.Ru tərəfindən nəzərdən keçirilən SOKOLOV araşdırması göstərib.
Zərgərlik brendi seçərkən zoomerlər üçün ən vacib məqam şirkətin mövqeyi (kişilərin 60%-i və qızların 35%-i), həmçinin müştəriyə münasibəti (qızların 16%-i və kişilərin 15%-i) olub. Respondentlərin yalnız 7%-i və qadın respondentlərin 3%-i brendin populyarlıq səviyyəsindən narahatdır.
Lakin minilliklər arasında digər amillər daha vacib oldu: 22% reklam kampaniyalarına diqqət yetirir, 20% isə brend səfirlərə baxır. X nəslinin rusları zərgərlik məmulatlarını şirkətin özünə əhəmiyyət vermədən, yalnız şəxsi üstünlükləri əsasında (qadınların 32%-i və kişilərin 36%-i) ümumilikdə seçirlər.
Mənbə: Gazeta.Ru