Rusiya şirkətlərinin hansı sosial şəbəkələrdə reklam aldığı məlum olubbackend

2024-cü ildə Rusiya şirkətlərinin üçdə biri reklam büdcəsinin ən böyük hissəsini sosial şəbəkələrdə tanıtıma ayırıb. Bunu Advertising Programmatic Service Platforma tərəfindən sahibkarlar və biznes liderləri arasında keçirilən sorğunun məlumatları sübut edir. Bir nüsxə Gazeta.Ru redaktorlarının ixtiyarındadır.

Araşdırmaya görə, şirkətlərin 28%-i 2024-cü ilin birinci rübündə reklam xərclərini artırıb. Onların üçdə biri büdcələrini 50% və ya daha çox, digər 31% – 10-25% artırdı. Reklam investisiyalarının artırılmasının əsas məqsədləri yeni müştərilərin cəlb edilməsi (respondentlərin 24%-i), yeni məhsul və xidmətlərin təşviqi (17%), həmçinin mənfəətin və satışın artırılması (16%) olub.

Eyni zamanda, biznesin 14%-i reklam büdcələrini, əksər hallarda isə 10-25% azaltmağa məcbur olub. Eyni zamanda, Rusiyanı tərk edən xidmətlərdə reklamın populyarlığı kəskin şəkildə azalıb – bir il əvvəl 34% ilə müqayisədə şirkətlərin yalnız 23% -i onlardan istifadə edir.

Mənbə: Gazeta.ru