2024-cü ilin əvvəlindən Microsoft öz oyunlarına girişi fəal şəkildə genişləndirir, onları müxtəlif platformalarda, o cümlədən rəqib platformalarda buraxır. Eyni zamanda, şirkət təkcə öz konsollarında deyil, həm də smartfon və kompüterlərdə mövcud olan universal oyun ekosistemi kimi Xbox ideyasını təbliğ edir. Bu, bəzi istifadəçilər arasında Xbox konsollarının prioritetlərdən çıxarılması ilə bağlı narahatlıqlara səbəb olub. Bununla belə, Microsoft-un oyun rəhbəri Phil Spencer, öz avadanlığının Xbox-ın işinin əsasını olaraq qaldığını vurğulayaraq, bu narahatlıqları rədd etdi. Bu barədə DTF nəşri məlumat yayıb.
O, izah etdi ki, şirkət oyunçulara öz üstünlükləri və imkanları əsasında platforma seçmək azadlığı verməklə oyunlara maksimum çıxışı təmin etməyi hədəfləyir. Eyni zamanda, Spenser öz avadanlıqlarının vacibliyini və texniki cəhətdən təkmil konsollar yaratmaq istəyini təsdiqlədi.
Spenser həmçinin oyun sənayesində əhəmiyyətli bir dəyişikliyi qeyd etdi, burada oyunlar ön plana çıxdı və platforma seçimi ikinci plana keçdi. Onun sözlərinə görə, ən böyük uğuru çox platformalı oyunlar əldə edir.