Çinin Omoda S5 sedanının səkkiz çatışmazlığının adı çəkilibbackend

“Behind the Wheel” jurnalının avtomobil eksperti Aleksandr Vinoqradov Çin sedanı Omoda S5-in çatışmazlıqlarını qeyd edib.

“Arxa cərgədən daha çox şey gözləyirdim. Sedanlar hələ də taksilərlə əlaqələndirilir, amma mən çətinliklə arxaya otururam və ön oturacaqda yalnız bir xurma qalır. “Və dam birtəhər yaxındır” dedi Vinoqradov.

Bundan əlavə, hətta üst versiyada arxa sərnişinlər üçün mərkəzi konsolda heç bir deflektor yoxdur. Həmçinin, baqajın qapağında tutacaq yoxdur və arxa oturacağın arxası yalnız tam qatlana bilər.

Kəskin manevrlər zamanı arxa hissə eninə istiqamətdə “gəzməyə” başlayır. Aydındır ki, səssiz blokların sərtliyi üzərində işləmək lazımdır. Amortizatorlar da yenidən kalibrlənməlidir. Vinoqradov qeyd edib ki, kiçik zərbələrdə Omoda S5 çox sərt sürür.

Mütəxəssis onu da qeyd edib ki, təkər tağlarının laynerləri dünyanın ən səs-küylü plastikdən hazırlanıb.