Renault Duster krossoverinin yeddi dezavantajı açıqlanıbbackend

“Za Rulem” jurnalının avtomobil eksperti Aleksandr Vinoqradov yenilənmiş birinci nəsil Renault Duster-in çatışmazlıqlarından danışıb.

Belə avtomobillər 2015-ci ildən 2021-ci ilə qədər istehsal edilib. Əsas şikayətlər avtomatik transmissiya ilə bağlıdır.

“Əl sürət qutusu olan Duster götürmək daha yaxşıdır. Dörd pilləli avtomat, nəzəri olaraq, etibarlı olmalıdır, lakin bir çox təkmilləşdirmələrdən sonra belə, o, hələ də özünəməxsus çatışmazlıqlarından – həddindən artıq istiləşmə meylindən və idarəetmə solenoidlərinin tez sıradan çıxmasından xilas ola bilməyib. Və onun işinin aydınlığı çox şey arzuolunmazdır”, – ekspert bildirib.

Mütəxəssisin sözlərinə görə, avtomatik transmissiyalı Duster-in yanacaq sərfi mexaniki sürət qutusu ilə müqayisədə 20-30% çoxdur.

Bundan əlavə, avtomobilin salonu ucuz görünür və plastik asanlıqla cızılır. Sükan yalnız əyilmə üçün tənzimlənir.

Bundan əvvəl avtomobil eksperti Sergey Zinovyev istifadə olunan Changan CS35 Plus krossoverinin üstünlüklərini qeyd etdi.

“Mühərrik 1,6 l. – təbii aspirasiyalı, lakin birbaşa inyeksiya ilə. Mexaniki transmissiyalı avtomobillər azdır, əksəriyyətində Aisin TF-73SC hidravlik avtomatik transmissiya var, bu, sarsılmaz sayılır. Bəlkə də bu, nümunədəki ən yaxşı duetdir”, – ekspert qeyd edib.

Mütəxəssisin sözlərinə görə, 80-100 min kilometrə qədər heç nə pozulmur, yalnız elektronika müntəzəm olaraq sıradan çıxır. Asma sabitdir, farın işığı əladır.